søndag den 9. december 2012

Weekend!


Årrh ja weekend! En rigtig en god en slagsen! Jeg har på det seneste haft en hektisk tid, hvor jeg har følt mig enormt presset. Men den her weekend har været alt andet en stresset! I fredags havde mine veninder inviteret mig ud på spaophold i Vejle, som var vildt luksus. Jeg kan love jer for, det var afslappende og vildt lækkert! (Det var den overraskelse, jeg fik til min fødselsdag). Lørdag og søndag har været ren afslapning, hvor jeg absolut ingenting har lavet, udover at få besøg af min ældste bror og min veninde. Det er virkelig længe siden, jeg har haft sådan en weekend, og wooooooooow det var dejligt med overskud!
Imorgen har mine forældre og jeg fri, så vi har besluttet os for at tage til Århus og julegaveshoppe. Også håber jeg virkelig min jakke snart kommer!
Godnat!

- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar