tirsdag den 25. september 2012

Party outfit!



 

Her et mit bud på et festoutfit (forresten var der sådan jeg så ud til Frederikkes 18 års fødselsdag, hvilket hun nok selv blogger lidt om senere). Men kjolen er fra Rave og er købt på nelly.com. Jeg ELSKER farven og detaljen den har foran!!! Grunden til at jeg har valgt flade sko, er ikke fordi min højde er noget at prale af, men jeg vil simpelthen ikke være alt for fin og feminim, det er slet ikke mig. Og som i kan se, så er kjolen i sig selv meget feminim, ikke fordi skoene ikke er det, men høje hæle gør det bare ekstra feminimt.
Det skal lige siges, at jeg kun skal i skole imorgen også har jeg WEEKEND, og for at gøre livet endnu mere surt for jer andre, så havde jeg også fri i mandags... I know, i'm living in heaven!!! 
 
- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar