torsdag den 20. september 2012

Dream as if you will live forever - Live as if you will die tomorrow





STØVLER// Pieces - TASKE//Kina - PARAFUME//Chanel - TOP//Vero Moda - NEDERDEL// Vero mode (ses på det første billede)

Det kan ikke beskrives med ord, hvor meget jeg elsker nyt tøj og sko! Det er det bedste! Her ser I lidt af det min dejlige far havde med hjem fra Kina og så mine nye køb.
Tasken og parafumen er fra min far. Han købte også makeup fra Clarins, Beats by Dre headsæt, iphonecover og øreringe. Nogle virkelig lækre ting. Han har sgu ramt plet!

Støvlerne købte jeg i dag. Jeg er fuldstændig forelsket i dem. De har en mørk bordeaux rød farve. Jeg vil højst sandsynligt vise jer et dagens med dem på, i løbet af de næste par dage.
Toppen og nederdelen er begge fra Vero Moda. Begge ting er til min fødselsdag.

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar