fredag den 8. juni 2012

We love shoes!!



Vi elsker sko, ligesom de fleste andre piger.
Igår var jeg inde i Posh shoes i Bruuns Galleri. Butikken har utrolig mange flotte og anderledes sko og stiletter. Min veninde og jeg var helt solgt, og vi prøvede op til flere par. Vi købte dog ingen, da vi ikke kunne bestemme os for hvilket par, det skulle være :) 

På det første billede ser i 2 par af nogle lidt specielle sko. Jeg er helt vild med dem med den limegrønne elastik kant på. Jeg prøvede dem op til flere gange, men købte dem desværre. Det kan jeg så sidde og være træt af nu.. 

På det sidste billede ser i bare en lille del af alle de flotte og sjove stiletter, som butikken havde. Hvis i en dag kommer til Århus, synes jeg bestemt at i skal slå et smut forbi :) 

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar