fredag den 8. juni 2012

New in!







Da jeg var i Århus igår købte jeg en helt alminde sort bh, da jeg virkelig gik og manglede en helt enkel bh. Jeg købte også en soft cup bh med leo print på. Jeg elsker den! Den er super flot, behagelig at have på og så vil den være super fin under en sort løs top eller kjole. De orange stiletter er fra biaco, og det var et "must have"! Jeg elsker farven. De er elegante i deres facon, men provokerende i farven, hvilket jeg synes er super fedt! Jeg laver måske et fest outfit til jer senere med dem på. Badedragten er fra H&M, og jeg har egentlig kigget på den længe. Jeg synes den er rigtig fin, men skulle lige finde ud af om en badedragt, var mig. Det var det så :) Ser frem til det bliver lidt bedre vejr, så jeg kan få den i brug.

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar