tirsdag den 6. marts 2012

Sort fungerer altid

min maske fra nytårsaften

Palliet hatten er fra et mærke der hedder Lokou. Den er købt for et stykke tid siden og har egentlig ikke fået den brugt. Regner med at få den brugt i løbet af de næste par dage.

Et stativ kun med sort tøj, og der er mere i et andet skab.

Nogle af mine elskede sko og tøj.

Jeg foretrækker at gå i sort tøj, da det simpelthen passer til alt. Jeg er ret vild med. at man næsten kan sætte alt sammen med sort, for at få det outfit som passer til lejligheden. Det kan måske til tider blive meget mørkt, men jeg synes ikke det gør noget, da jeg er blevet ret vild med kjoler og nylonstrømper, som er med til at give det et feminint præg. Jeg vil måske lave et indlæg imorgen, hvor jeg viser, at sort sagtens kan gå sammen med sort uden at blive for mørkt og for rå. 

- Frederikke






Ingen kommentarer:

Send en kommentar