onsdag den 7. marts 2012

Mine yndlings smykker



Her er nogle af mine yndlings smykker og nogle af de nyeste smykker. Jeg undskylder lige for kvaliteten af billederne, det gik lidt hurtigt, da billederne blev taget. Min absolutte yndlings halskæde er den på billedet i midten, med lidt farve på. Den er både guld og sølv og så er der en små diamanter i hjertet. Jeg har fået den af Howraz, og den betyder derfor utrolig meget for mig. Jeg er ret glad for store øreringe eller specielle øreringe, da jeg synes det er en god måde at pifte et ellers lidt kedeligt sæt tøj op. Chokeren på de sidste billeder er mit nyeste smykke. Jeg er blevet ret glad for den, og jeg synes den giver en rigtig fed effekt til de fleste outfit. Jeg er især glad for at bruge den til min store hvide skjorte. De 3 sølv armbånd er også rimelig nye og stadig ubrugt. Jeg har planer om at bruge dem til min sorte maxi kjole en dag. Det er meningen de skal sidde hele vejen op ad armen, så jeg tror det vil se fedt ud.
- Frederikke












Ingen kommentarer:

Send en kommentar