torsdag den 8. marts 2012

Smykker til UNDER 100 kr. fra Nelly.com, Asos.com og Topshop.com


Nelly.com
super fede øreringe med sten og kæder til fest eller hverdag 49 kr., Halo øreringe. Jeg ejer dem selv og elsker dem simpelthen! de koster 79 kr., superfed justerbarknot ring til sølle 49 kr. og ikke mindst den fine steel neckless, som kan bruges til ethvert outfit og giver et unikt og simpelt look. 
Asos.com
double triangel flash øringe med guld kant! De vil kunne give den sidste touch på et elegant outfit. For dem skal man af med 91,95 kr! De er alle pengene værd efter min mening. Til sidst de triangle stud earring, enkle og fine til 73,56 kr. 

Topshop.com
Flat snake chain multirow, simple og fin til enhver lejlighed, 74,35 kr., Multiband ring, en utrolig fed ring som kan pifte selv et simpelt look op, 37,17 kr., square stack ring, en unik ring med opbygnin af kvadrater, som giver kant i outfittet, 63,19 kr. og ikke mindst semi circle studs earring som ville være perfekt til en bytur eller fin middag, KUN 74,35 kr.
Jeg har udvalgt smykkerne efter min egen smag, og hvad jeg helst selv ville gå efter, dog er jeg selv mest til sølv, men jeg har alligevel formået at finde guldsmykker, så der også blev lidt til jer guldelskere.

- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar