tirsdag den 27. november 2012

Gaver, gaver, gaver!

Dette gavekort til middag og check på 19 kr (ja det synes min mor sjovt), fik jeg af mine dejligste mor.

Jeg har døjet lidt med uren hud efter min tur til Sri Lanka, og har ikke haft tid eller råd til at få den dyre, men bedste behandling. Så den fik jeg af mine forældre.

Jeg fik også disse øreringe af mine forældre. Hullerne har jeg haft længe efterhånden, men  jeg trængte til et par nye øreringe!

Også fik jeg også lidt basis, praktisk tøj af mine forældre.

Også fik jeg også lidt basis, praktisk tøj af mine forældre.

Jeg fik også en anden bluse af mine forældre, men den var ikke lige mig, så jeg fik det lavet om til et tilgodebevis i stedet.

Disse sko fik jeg af mine sødeste lillebror, og det vat endda nogen jeg havde ønsket mig!

Disse vildt lækre fyrefadstager fik jeg af mine storbror og hans kæreste. 

Derudover fik jeg også disse lækre accessories af min storbror og hans kæreste. 

Dette er et brev fra mine bedsteveninder, som vil give mig en overraskelsesdag d. 7 november, hvor jeg ikke helt aner, hvad jeg skal endnu! Det er enormt spænende, men også irriterende på samme tid! (de havde glemt kortet, men formåede at skrive et hurtigt ligeså smukt et!)

Denne lækre gave er fra mine tre dejlige piger, som har givet mig en virkelig flot ring, samt en tur til Århus, hvor de giver middag og betaler for transporten! En tur til Århus er aldrig dårligt! (de havde også glemt kortet, men hva faen?)



Denne parfume fik jeg af en sød veninde, som trods hendes travle hverdage alligevel kom.
Jeg havde, som I kan se, fødselsdag i onsdags, og ovenfor kan I se de dejlige gaver, jeg har fået. Jeg havde en fantastisk dag, og så fik jeg selvfølgelig spist en masse kage! Min matematiklærer var så sød at give mig noget juleslik, hvilket han aldrig giver til sine elever på deres fødselsdage! Det var lidt sødt! Han giver mig altid særbehandling, jeg ved ikke hvorfor, men jeg ELSKER det!

- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar