tirsdag den 16. oktober 2012

I take you to the caaaake shop!




I dag lavede jeg spontant en lækker æblekage, som jeg har haft et helt specielt forhold til siden jeg var helt lille (I know... ret trist) Men jeg har altid haft en svahed for desserter og søde sager, sad but true. Det har tit undret mig, at jeg ikke er overvægtig, men jeg har bare været utrolig heldig.

Jeg nyder min ferie, og jeg ser vildt meget frem til de kommende dage, Hvor jeg bl.a. skal spise middag med fire smækre piger (min veninde og jeg forbereder en indisk middag for tre danske piger, som I nok får set billeder af senere på bloggen), så skal jeg til Herning og besøge min grandkusine, som jeg altid formår at lave lidt fis og ballede med, derudover skal jeg arbejde og evt. også til Ålborg! Nu vil jeg lave min kemi rapport færdig og få den ud af verden, så jeg kan nyde min ferie! God ferie!

- Cejanah

1 kommentar:

  1. Mange tusinde tak :) Jeg vil tage et kig forbi jeres blog. Hvis der lyster så kig også gerne forbi min nye blog http://cejanahv.bloggersdelight.dk/, hvor jeg blogger for mig selv.

    - Cejanah.

    SvarSlet