søndag den 7. oktober 2012

Biiiirthday - sri Lankan way!

Et mindeværdigt billede af min dejlige veninde!
 

Min smukke veninde som er iført en saree (vi er ret bling bling, I know)

Fødselsdags kys

Hun synes, det var sjovt at smøre kage på mit ansigt!

Men selvfølgelig hævner jeg mig, hæhæ

Kæmpe buffet med alverdens indisk mad

Indiske snacks

Endnu flere indiske snacks (favoritterne)

Hendes fødselsdagskage

Bollywood dans! Og som i kan se er nogle af hendes danske veninder også iført tamilsk dans, og de prøver så småt også at danse bollywood dans.

En bedste veninde, der gør mig evigt lykkelig <3
 
Igår var jeg til 18 års fødselsdag hos en af mine bedsteveninder. Det var super sjovt og hyggeligt med lækkert mad og god underholdning. Foroven ser i nogle billeder fra dagen.
 
- Cejanah

1 kommentar: