mandag den 27. august 2012

Sweater, shorts, boots and chanel!

 
Jeg har prøvet at lave to outfits, som bestod af overskriften "sweater, shorts, boots and chanel"! Det krævede tid og kræfter, men det lykkedes mig! Og jeg synes faktisk at outfitsene er lige mig! Jeg håber, I er blevet inspirerede. Hav en god dag!
 
FØRSTE outfit:
Sweater: Green Hollow Sweat Sweater $42 - udobuy.com
Shorts: Vintage Home Sewn Sixties Pants $30 - rustyzipper.com
Boots: Jeffrey Campbell - Lita $160 - solestruck.com
Taske: CHANEL Vintage Lambskin Weekender Black pinterest.com
Armbånd: Bracelet Adelai Black €64 - antikbatik.fr
Solbriller: Henry Holland for Le Specs Monobrow $89 - idontlikemondays.us
 
ANDEN outfit:
Sweater: Navy Vintage Polka Dot Sequins Sweater $42 - udobuy.com
Shorts: Acid color wash denim short bsbfashion.com
Boots: Steve Madden Women's Shoes, Tarny Studded Booties $169 - macys.com
Taske: CHANEL Vintage Lambskin Weekender Black pinterest.com
Ur: French Couture Peacock Bracelet Watch metmuseum.org
Solbriller: Hippie Glasses turquoise €6,90 - maskworld.com
 
- Cejanah 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar