søndag den 5. august 2012

Sri Lanka!

På vej til Sri Lanka

Et temple på vej til Jaffna

En privatskole for små børn

Jaffna bibliotek

En gammel bygning for de royale, som blev bygget for flere hundrede år siden

Indgangen til bygningen

Temple i Jaffna

På vej til temple iført tamilsk tøj

Sød misser

Det største og flotteste tempel i Sri Lanka

Mig omringet af en flok skolepiger, som var meget nysgerrige omkring DK og mit liv.

Min smukke mormor




Strand

Lækker is i 30-40 graders varme

Endnu et flot temple


Populært transportmiddel i Sri Lanka, som kaldes aado

Masser af kusinekærlighed

De tre søde mennesker til højre, var den del af vores familie, vi boede ved i tre uger.

Her er nogle få billeder af de mange billeder jeg fik taget nede i Sri Lanka. Imorgen kommer der et dagens outfit og ikke mindst billeder af mine bedste køb. Godnat!

- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar