torsdag den 2. august 2012

New in!

Samlet overblik over alle mine nye køb
Cap//Købt på marked - spejl og æske// købt i Århus, husker desværre ikke navnet på butikken
Solbriller//vintage - Choker//Pieces - Armbånd//Pieces - Neglelak//Kiko
Købt på marked på Mallorca

Sweatshirt//Pieces
Maxi Kjole//Just female
Leoprint bukser//Købt på Mallorca - Sortebukser//Pieces - Hvide bukser//Pieces
Læder nederdel//Vero moda - Nederedl//Pieces
Det er nu altid lækkert med en masse nyt. Jeg elsker følelsen, når man kommer ud af en butik med en kæmpe pose fyldt med tøj eller sko. Det er jo fantastisk. Som I kan se på billederne, har jeg fået købt mig en del nyt siden sidst. Alle nogle ting jeg egentlig ikke stod og manglede, men det kender I vel godt? :)

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar