tirsdag den 14. august 2012

"I may love to shop, but i'm not buying your bullshit"




Godmorgen derude! Jeg vil lige smide et indlæg på bloggen her fra morgenstunden af, da jeg har en lidt travl dag, og nok ikke får tid senere. Her om lidt kommer en veninde over. Vi har ikke set hinanden hele ferien, så det bliver godt at se hende igen. I eftermiddag skal jeg på arbejde til en gang i aften, og så er den dag hurtig gået. Imorgen står den igen på arbejde. 

Billederne siger egentlig ikke så meget om det jeg ville fortælle, men jeg synes virkelig de er fine. Overvejer at få en tatovering, som hende på billede 2. Det ser vildt fedt ud! Billederne er fra http://weheartit.com. Det er en hjemmeside, hvor folk lægger en masse billeder ind. Der er rigtig mange fine! I skulle tjekke det ud.

-Frederikke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar