tirsdag den 10. juli 2012

New in!





Jeg står i den dejlige situation, at jeg tager på ferie på torsdag! Jeg glæder mig helt vildt! 
Efter min mening kan man ikke rejse på ferie, uden at have noget et nyt at pakke i kufferten. Jeg gik derfor lige en runde i min egen butik, Pieces, for at finde lidt lækkert til ferien. Jeg købte de hvide shorts, som i ser på det første billede, blonde bandeau bh'en på billede 3 og så de to toppe på det sidste billede. Toppene er så lange, at jeg kan bruge dem som en stram kjole. Det ser faktisk helt okay ud. Jeg købte også en taske til mobilen, som jeg kan bruge til stranden og så købt jeg en buksedragt, som jeg måske vil vise jer senere idag eller imorgen :) 
På billede 2 ser i et par shorts fra Cin. De sidder utrolig godt og ser rigtig godt ud til solbrune ben! 

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar