søndag den 10. juni 2012

Sommeroutfits

Her er to sommeroutfits jeg fik sat sammen. Alle produkterne er fra runwaydreamz.com og nelly.com. Jeg har lige fundet runwaydreamz.com og de har super fede shorts og andet med nitter. Tag endelig et kig forbi. Jeg har selv bestilt den hvide/rose t-shirt, som er en smule gennemsigtig, derfor har jeg også bestilt den gule tube bra, som kan give et skær af det gule igennem blusen, hvilket jeg tror bliver super fedt. Jeg har længe være forelsket i skoene, men jeg synes efterhånden mange har fået fingrene i dem, så jeg vil lede efter nogen andre. Udover de super fede shorts er jeg helt vild med den top, jeg fundet med nitter! Jeg overvejer kraftigt at investere i den, men den koster desværre lidt, så det må desværre vente lidt.

- Cejanah

2 kommentarer: