lørdag den 2. juni 2012

                                               New Items


 I dag var jeg kort forbi Skyline arena, som ligger i Randers, hvor der var et stort udvalg af tøj, smykker, accessories og meget andet, som blev solgt meget billigt. Jeg forventede ikke, jeg ville finde noget tøj og gik længe og kiggede på absolut ingenting, men pludselig opdager jeg essie, ole henriksen, eos og mange andre fine produkter. Jeg løber straks derhen og kan se at mange af de gode produkter desværre er forsvundet, men jeg fandt dog matte about you og sensitivity base coat fra essie, som jeg længe havde tænkt at invistere 150 kr hver på, men jeg var så heldig at få dem til 59 kr. stykket! Dermed fandt jeg også en eos læbepomade, som jeg tit har ladet være med at købe, da jeg synes, jeg kunne finde en ligeså god en til 50 kr, menda den blev solgt til 49 kr, så følte jeg ligesom den skulle med mig hjem. Desuden fandt jeg også en ny mascare (dem kan man ikke få nok af).

Senere tog jeg i føtex, hvor jeg fandt en masse praktiske ting, som jeg ikke lige synes var det mest interessante at putte ind i bloggen, men jeg fandt bl.a. dette termokrus, som absolut er et must! Jeg ELSKER te, og det er ikke altid, jeg kan nå at få en kop te om morgen, så er det jo her, den her er rigtig smart. Ellers fandt jeg disse kinasko, som egentlig ikke er særlig specielle, men jeg synes  man går unormalt godt i dem.... nå, men god weekend!

- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar