tirsdag den 26. juni 2012

My day..





Jeg har i dag officielt sommerferie!! Det er noget jeg har ventet på meget længe, og derfor skal der skrues helt op for vildskaben og sommerhumøret. Dagen startede med en lille årsprøve, som blev efterfulgt af en veninde som blev student i dag (Tillykke til alle studenterne). Ellers chillede jeg og mine søde eksotiske veninder med wraps og lidt til den søde tand. Imorgen skal jeg til "Til middag hos" hos Amanda fra aldente sammen med Frederikke og en som hedder Freja. Jeg glæder mig til at have en hyggelig aften, og der kommer nok også billeder ind fra dagen. GOD SOMMER TIL ALLE FOR SØREN! Nyyyyyyyyyd det!

Muffinen foroven er fra min søde veninde! Dem som kender mig har forstået min kærlighed til kage ... mmhhh

- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar