lørdag den 23. juni 2012

Dagen efter en bytur...








Jeg vil lige starte med at undskylde for den dårlige aktivitet fra min side af på bloggen. Der har været så meget at se til og så alligevel ikke.. Men så er det jo godt Cejanah har været aktiv ;) hihi.

Igår var jeg i byen med en veninde. Vi startede med at spise sammen og derefter gik vi igang med et uoverskueligt projekt. AT FINDE TØJ. Vi brugte flere timer på det, men vi endte selvfølgelig med at tage det på, som vi startede med.. (mere om det senere) Vi kom ikke i byen før ved en 3-tiden, fordi vi bare sad og snakkede og grinede. Utrolig hyggelig aften/nat. Det kunne mærkes i dag.. 

I dag har jeg ikke rigtig lavet andet end at ligge i min seng, som i også ser på billederne. Rigtig afslappende.

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar