torsdag den 24. maj 2012

New in



Lækker taske fra Pieces, før 999,- Jeg fik den til halvpris! Har længe ønsket mig en lidt pænere taske til skolebrug, men jeg har ikke rigtig kunnet finde en, som var pæn og til at betale sig fra. 
Blond T-shirt igen fra Pieces. Jeg synes den er rigtig sød, og tror det er utrolig behagelig at have på her i varmen!
Sort lang kjole fra Modström. Den går til midt på skinnebenet. Den sidder helt tæt og giver et meget elegant look. Jeg elsker den allerede, og den skal i brug imorgen, da jeg skal til 2x18års fødselsdag. 

Jeg har faktisk også købt en to topper mere, en halskæde, et par øreringe og 6 neglelakker i nogle flotte farver. Ja, jeg har rigtig være ude og svinde guldkortet i dag :) Haha, så var den konto tømt... Fedt at der er en uge til d. 1. endnu :)

-Frederikke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar