tirsdag den 22. maj 2012

New in

Sneakers - bikinitop - sorte shorts - lyse cowboy shorts - hvid løs top


Det var en rimelig indbringende dag igår! Jeg har forresten fået nyt job i Pieces, og jeg skal derfor altid gå med tøj derfra, når jeg er på arbejde. Begge par shorts, sneakersne og toppen er fra Pieces. Jeg synes at "min" Pieces har nogle rimelig fede ting, som kom da et smut forbi Pieces Randers!

Den pinkfarvede bikinitop er fra H&M til sølle 50,-. Jeg synes den er helt vildt flot til en solbrun krop, så det glæder jeg mig lidt til at jeg bliver. Jeg vil bruge den med et par sorte bikinitrusser, for at jeg ikke bliver helt pink. 
Jeg synes Sneakersne er utrolig fede, og jeg har også et par mere i mørkeblå. De er gode at gå og så koster de 100,- da vi har et tilbud på dem for tiden. 
Det andet tøj jeg har købt, er for at opdatere mit sommertøj, jeg har nemlig en del tøj for sidste år, som slet ikke kan bruges.

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar