søndag den 13. maj 2012

Mothers day!


På billederne ses morgenbordet, hvor det nederste var opdækket til min mor.
Morsdag. Dagen hvor der er mulighed for at vise sin kærlighed til sin mor. Trods tidsmangel blev det "bare" til en god morgenmad. Jeg stod tidligt op (hvilket er en sejer i sig selv, når det kommer til mig) tog til bageren for at købe morgenbrød, uden min mor skulle opdage, jeg var vågen og var taget ud af døren. Da min mor er den, der kan høre hver eneste lyd var dette noget af en kamp, men det lykkedes! jeg kom hjem dækkede bord og satte de småting, som jeg havde købt førhen og morgenbrødet klar på bordet. Jeg fandt en sang, som jeg kunne dedikere til min mor og vækkede hende efterfølgende. Så hun trådte ind til en fin lille morgensang og god morgenmad. JEG ELSKER DIG MOR!

- Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar