torsdag den 26. april 2012

We love shoooeees!

Sko Fra nelly.com

Her er et billede af mine absolut yndlings stilletter. Jeg fik dem til min 18 års fødselsdag i november måned, og jeg elsker dem stadig som intet andet! Da de er sorte, passer de selvfølgelig til alt tøj man overhovedet kunne tænke sig. Årrh sko altså, hvad skulle vi dog gøre uden dem <3
- Cejanah. Jeg regner med at lave et dagens outfit i løbet af en de kommende dage, så watch out people! Hvis i synes om bloggen, så del den endelig med venner og bekendte, og evt. giv os lidt feedback!
Jeg havde skoene på til dette outfit, som var til galla for 3.g'erne på vores gymnasium. Ved siden af mig ser vi min meget gode veninde, som har kombineret et sort og enkelt outfit sammen de pang røde stilletter, som giver hendes outfit det sidste touch. Super fedt!

1 kommentar:

  1. jeg takker og bukker. hvor er du sød musen. du er sgu også ret lækker selv

    SvarSlet