søndag den 8. april 2012

To Skønheder!!


Vest fra H&M - LINK

 Jeg har tidligere blogget om vesten, og nu er den min!! Jeg elsker den virkelig og kan ikke vente til at få den i brug! Jeg har planer om at sætte nogle hægter i den, så den kan lukkes, og så bruge den til et par shorts.

Fin lyserød top fra H&M
Jeg undskylder for kvaliteten, kunne desværre ikke finde den på deres hjemmeside.
Den er helt babylyserød og så er den meget gennemsigtig. Normalt ville jeg aldrig købe en lyserød bluse, men denne her har et fedt snit, og vil være super fin til et par shorts til sommer.

Jeg underskylder også for at jeg ikke har været så aktiv på bloggen her på det sidste. Jeg har været i Prag i nogle dage, og siden jeg kom hjem, har der bare været så meget jeg skulle. Billederne fra Prag kommer imorgen.

-Frederikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar