søndag den 1. april 2012

                             Nyt lir til skabet fra Nelly.com
1. WHYRED / FELLEA BLOUSE 849 kr. klik her 
2. EVIL TWIN / HIGHER GROUND TAIL BACK T 349 kr. klik her
3. ROCK'N BLUE / STANILLA JACKET 1595 kr. klik her 
4. RELIGION / ROBERTO WASH DRESS 649 kr. klik her
5. JEFFREY CAMPBELL / LITA SHOE 1379 kr. klik her
6. NELLY TREND / HALO PONYTAIL 79 kr klik her
7. NUBAR / JELLYBEANS COLLECTION 125 kr. klik her 
Her er nogle items fra Nelly.com, som jeg lige fik luret mig. Jeg elsker personligt selv skoene, den lange kjole og neglelakken. Så er det jo også ferie (jubiiiiii). Hvor har jeg bare ventet længe på den her ferie! Desværre er 5 af mine nære venner rejst til udlandet, men jeg hygger mig skam alligevel! Fra fredag til i dag har jeg været i Herning, hvor jeg har hygget med min dejlige grandkusine. Vi har bl.a. været i biografen, shoppet og lavet guf til mavsen! fortsæt god ferie til alle.
                                                                  - Cejanah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar