tirsdag den 28. februar 2012

Absolut yndlinsting

Den sorte glimmer top øverst til venstre er fra Best seller mærket Only edge collection. Cowboywesten øverst tilhøjre er fra genbrug i Randers. Den røde top 2. røkke til venstre er fra SS, fandt den til sølle 50 kr i Herning gågade!! Den grå blazer 2. række til højre er en jeg har arvet fra min mor og I kan tro jeg er glad for den! Toppen nederst til venstre er fra Club L, som er bestilt på nelly, absolut min yndlings top jeg ejer lige pt! Sorte pieces bukser nederst til højre på billedet. Jeg er normalt ikke til mærket pieces, når det gælder tøj, men netop disse bukser sidder perfekt! De sidste par jeans er fra cheap monday, bukser der er smarte og behagelige at gå i! så bliver det hellere ikke bedre!                                                                               
Ørering fra nelly.com, er par jeg er blevet meget glade for! Kors ringen er fra Gina tricot, en ring jeg næsten går rundt med hver dag (og nej jeg er ikke kristen). Til sidst og ikke mindst min nye metallic sølv neglelak fra depend. Metallic farver er lige mig!
Sort ur fra mærket Monol. Et ur jeg er meget glad for og kan købes for kun 100 kr i sinnerup! Det kalder jeg er godt køb.

- Cejanah



Ingen kommentarer:

Send en kommentar